بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مرغی در ایران که تخم مستطیلی میگذارد!!

مرغی در ایران که تخم مستطیلی میگذارد!!

مدیر دامپزشكی شهرستان آبدانان گفت: مرغی در آبدانان تخم های غیرمعمول مستطیلی شکل گذاشته است!

دکتر عسگر درویشی با بیان اینكه مرغی در روستای «چم كبود» شهرستان آبدانان در یك پدیده ای نادر تخم هایی با اشكال و اندازه های متفاوت می گذارد گفت: این مرغ با گذاشتن تخم های مستطیل، گرد، هلالی، بیضی و شیاردار موجب حیرت مردم شده است.

درویشی با بیان اینکه علت این تخم گذاری عارضه تخمدانی اعلام شده است اضافه کرد : تخم های این مرغ با توجه به احتمال مسموم بودن، برای انسان غیرقابل استفاده است.

مدیر دامپزشكی شهرستان آبدانان همچنین با اشاره به اینکه تخم های این مرغ علاوه بر اندازه های مختلف، بدون زرده نیز هستند بیان کرد: تمام حركات و نوع تغذیه این مرغ خانگی عادی بوده و این گونه مریضی غیرقابل درمان است.

وی خاطر نشان کرد : این پدیده بی سابقه باعث شده كه تعداد زیادی از مردم شهر و روستا به خانه صاحب این مرغ مراجعه و از این تخم مرغ ها كه در یك سبد بزرگ گذاشته شده، دیدن كنند

خانم عزیزی صاحب این مرغ نیز گفت : بیش از یكسال و نیم است كه این مرغ را در خانه مواظبت می كنم و تاكنون هیچ گونه عمل و حرکت غیرطبیعی از آن مشاهده نكرده ام.

وی تصریح کرد: از یك ماه پیش تاكنون، این مرغ روزانه یك عدد تخم در ابعاد و اوزان مختلف با اشكال، گرد، مستطیل، هلالی، بیضی و شیاردار می گذارد و با این رخداد نادر تعجب همه روستاییان را بر انگیخته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:54 | |